Een jaar van groei en ontwikkeling: het NBIP Jaarverslag 2018

Stichting NBIP draait om samenwerking. Door samenwerking staan we sterker tegen DDoS-aanvallen, kunnen we tapvorderingen efficiƫnt afhandelen en zorgen we voor een veiliger internet. Iedere goede samenwerking berust op vertrouwen en transparantie. Met die reden brengt de stichting een jaarverslag uit.

Met het jaarverslag geeft de NBIP meer informatie over lopende en afgeronde projecten, vertelt de stichting over onderzoek en kennisbenutting, en geeft een kijkje achter de schermen. De NBIP hoopt zo meer inzage te geven in de activiteiten door het jaar heen en de plannen voor de toekomst.

In dit eerste jaarverslag blikt de NBIP terug op 2018, een belangrijk jaar voor de stichting. U leest er meer over de ontwikkeling van het abuseplatform, de uitbreiding van de NaWas en de afronding van een aantal grote onderzoekprojecten. Daarnaast komen ook een aantal medewerkers van de stichting aan het woord over hun dagelijkse werkzaamheden en hun projecten.